moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Φυσσας ο ψευδομαρτυς

Φυσσας ο ψευδομαρτυς

AKOΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΞΕΦΤΥΛΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΙΧΑΜΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ

Η δήλωση του Σα Πίντο που κατέθεσαν στον ειδικό ανακριτή διαφθοράς οι δικηγόροι του προέδρου του Ατρομήτου, Γιώργου Σπανού και του τεχνικού διευθυντή της ομάδας, Γιάννη Αγγελόπουλου, αποτέλεσε -όπως αποδείχτηκε- ισχυρό ελαφρυντικό ώστε μετά την απολογία τους να μην τους επιβληθούν περιοριστικοί όροι.
Με την επιστολή του αυτή, ο πρώην προπονητής της ομάδας του Περιστερίου αναφέρει ότι το θέμα που καταγγέλλει ο Τάκης Φύσσας «ποτέ δεν συνέβη», το χαρακτηρίζει «εξωπραγματικό» και υποστηρίζει πως ο διευθυντής ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού «ψεύδεται»! Ισχυρίζεται δε, ότι ουδέποτε δέχτηκε πιέσεις ή παρεμβάσεις στη δουλειά του!
Διαβαστε την αναλυτικη δηλωση του Ρικαρντο Μανουέλ Ντα Σίλβα Σα Πίντο
Αναλυτικά: «Εγώ, ο Ρικάρντο Μανουέλ Ντα Σίλβα Σα Πίντο, ενημερώθηκα από τα ελληνικά ΜΜΕ ότι ο κ. Παναγιώτης Φύσσας έκανε μια δεύτερη δήλωση.

Έτσι θέλω να κλείσω αυτό το θέμα δηλώνοντας τα εξής:

Α) Ο κ. Φύσσας συνεχίζει να επιμένει σε ένα θέμα το οποίο ποτέ δεν συνέβη και το έχω ήδη καταδικάσει. Στην προσπάθειά του, αυτός συνεχίζει να ψεύδεται και να εμπλέκει πρόσωπα (Φερνάντο Σάντος, Ρικάρντο Σάντος) με τα οποία εγώ ποτέ δεν είχα καμία συζήτηση για ένα εξωπραγματικό θέμα όπως τόνισα.

Β) Θα ήθελα να επαναλάβω ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι ο μόνος υπεύθυνος για την ομάδα την οποία παίζει σε κάθε αγώνα και εγώ ποτέ δεν έδωσα σε κανέναν το δικαίωμα να με πιέσει ή να κάνει παρεμβάσεις στην δουλειά μου, κάτι το οποίο ποτέ δεν συνέβη στο συγκεκριμένο αγώνα ή κάποια άλλη φορά, όταν εγώ ήμουν επικεφαλής προπονητής, είτε από την Διοίκηση της ομάδας, τον Διευθυντή ή τον Πρόεδρο του Ατρομήτου.

Ρικάρντο Μανουέλ Ντα Σίλβα Σα Πίντο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: